" Nie możesz kochać domu,który nie ma swojego oblicza
i w którym kroki są pozbawione sensu.."
Antoine de Saint Exupery

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Świeca

Świeca
Bardzo prosty sposób żeby zwykłą świecę zmienić w bardziej niezwykłą.

NO TO DO DZIEŁA !!!!!


Do tego potrzebujemy - kawałki wstążki, klej na gorąco, drucik, i drobną ozdóbkę może być koralik, perełka lub kwiatek ja użyłam świecidełko ze starych kolczyków.


Odmierzamy kawałek wstążki w wielkości obwodu naszej świecy zostawiając mały zapas na sklejenie możemy też nakładać jedną na drugą dla uzyskania ciekawszego efektu, sklejamy



Robimy kokardkę, ja miałam duże ułatwienie, ponieważ moja wstążka ma w bokach cieniutki drucik, który pomaga w jej efektownym formowaniu, przyklejamy kokardkę a w środek wklejamy naszą ozdóbkę.


GOTOWE !!!!!